wtorek, 22 listopada 2016

Kiedy mnie tutaj nie było vol. 1-Letnio-jesienny Bookhaul

Witajcie.
Długo mnie tutaj nie było.

W czasie mojej nieobecności jednak nie próżnowałam.
Przeczytałam wiele interesujących pozycji. Byłam również na kilku inspirujących spotkaniach autorskich. 
Ponadto muszę Wam coś wyznać...
Obiecywałam sobie, że ograniczę się w kupowaniu. 
(Nie)stety nie udało się, czego efektem jest ten wielki letnio-jesienny stosik. 

P.S. Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć, że niektóre z nich znalazłam na dwóch nowo odkrytych półkach book-crossingowych.  
PS. 2 W najbliższych dniach opowiem Wam o moich letnio-jesiennych lekturach i o kilku czytelniczych odkryciach.
P.S. 3 Coś mi ześwirowały czcionki, dlatego proszę o wyrozumiałość. :)


Stosik book-crossingowy
1. William Somerset Maugham "Malowany welon",
2. Christopher Isherwood "Samotny mężczyzna",
3. Megan Gressor, Kerry Cook "Kochankowie wszechczasów",
4. Jan Grzegorczyk "Niebo dla akrobaty",
5. Tomasz Białkowski "Drzewo morwowe".




Nabytki w związku ze spotkaniem autorskim z Sylwią Kubryńską
1. Sylwia Kubryńska "Kobieta dość doskonała",
2. Sylwia Kubrynska "Furia mać",
3. Sylwia Kubryńska "Biurwa".




Stosik z dyskontu książkowego TAK CZYTAM

1. Joydeep Roy-Bhattarchaya "Bajarz z Marrakeszu"
2. Mariusz Kuleta "Tańcząc z panną Garbo",
3. Dominika Cosic "Uśmiech Dalidy",
4. Maciej Karpiński "Pisarz przemówień".



Stosik lipcowy (imieninowo-wyprzedażowy)
1. Alice Munro "Odcienie miłości",
2. Krystyna Kofta "Krótka historia Iwony Tramp",
3. Dario Castagna "Za dużo słońca w Toskanii. Opowieści o Chianti",
4. Iwona Sobolewska "Książka o czytaniu",
5. Honoriusz Balzac "Opowiastki jurne'.





Pozostałe nabytki letnie
1. Tomasz Zimoch, Anna Bogusz "Panie..., kończ Pan ten mecz",
2. s. Małgorzata Chmielewska, Błażej Strzelczyk, Piotr Żyłka 
"Sposób na cholernie szczęśliwe życie",
3. Mariusz Sieniewicz "Walizki hipochondryka",
4. Marek Rybarczyk "Elżbieta II. O czym nie mówi krolowa?".





Nabytki jesienne
1. Magdalena Grzebałkowska "1945.Wojna i pokój",
2. Anna Janko "Mała zagłada",
3. ks. Jan Kaczkowski, Joanna Podsadecka "Dasz radę. Ostatnia rozmowa".






W czytniku wylądowały:



1. Leszek Bugajski "Kupa kultury"
Źródło okładki: Virtualo

2. Jerzy Bralczyk, Jan Miodek, Andrzej Markowski "Trzy po 33"
Źródło okładki:Publio.pl

3. Paweł Rudzki"Rzuć na to okiem. Rewelacyjne sposoby na szybkie czytanie" 
Źródło okładki:Ebookpoint.pl

4. "#przyszłość. Bitwa o kulturę"
Źródło okładki: Wydawnictwo Krytyki Politycznej

5. ks. Jan Kaczkowski "Dość kato-lipy"
Źródło okładki: Publio.p

6. Magdalena Kostyszyn "Ch***owa pani domu"
Źródło okładki: Woblink

7.Katarzyna Kędzierska "Chcieć mniej. Minimalizm w praktyce"
Źródło okladki: Woblink

8. "Książki. Magazyn do czytania"
Źródło okladki: Publio.pl

9. Autor zbiorowy "Sztuka odpoczywania"
Źródło okładki: Woblink

10. Karolina Korwin-Piotrowska "Krótka książka o miłości"

Źródło okładki: Virtualo

Ciekawa jestem, co słychać u Was. :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz