wtorek, 12 stycznia 2016

3 zimowe premiery, obok których nie przejdę obojętnie

Wyczytywanie stosów idzie powoli, ale do przodu.
Pierwsza recenzja na blogu pojawi się w ciągu najbliższych dni.

Mimo że ograniczyłam zakupy i nie rzucam się na wszechobecne promocje, to jest kilka takich książek, na których premierę czekam z niecierpliwością.

Na pewno nie wszystkie z nich kupię, ale koniecznie muszę je przeczytać.

Oto moja króciutka lista:


Michael Dobbs ,,House of cards. Ostatnie rozdanie"
Wydawnictwo Znak literanova
Premiera 25.01.2016 r.

Ostatni tom serii o Francisie Urquhart'cie, czyli brytyjskim polityku partii konserwatywnej, który, aby zrealizować swoje plany, zaspokoić swoje zawodowe ambicje, nie cofnie się przed niczym. W ostatnim tomie znowu zawalczy o to, aby utrzymać się na szczycie władzy. Szykuję się na wciągająca, trzymającą w napięciu do ostatniego zdania lekturę o świecie, w którym cel uświęca środki.
Źródło okładki: http://www.znak.com.pl/

Eric Emmanuel Schmitt ,,Zazdrośnice''
Wydawnictwo Znak literanova
Premiera 08.02.2016 r.

Kolejna książka wielokrotnie nagradzanego francuskiego pisarza. Tym razem autor przedstawił historię przyjaźni czterech dziewcząt, która zostaje wystawiona na próbę, dlaczego? W ich uporządkowanym świecie pojawia się mężczyzna, w którym zakochuje się jedna z przyjaciółek. Można Schmitta nie lubić, można mówić, że piszę banalnie. Według mnie jednak jest to dobra literatura, która po prostu opisuje zwykłe ludzkie uczucia, a niejednokrotnie porusza ważne i często trudne tematy.
Źródło okładki: http://www.znak.com.pl/
                                   
Luca Dotti  ,,Audrey w domu"
Wydawnictwo Literackie
Premiera 04.03.2016 r.

Biografia ikony stylu, wspaniałej i niezapomnianej aktorki Audrey Hepburn spisana tym razem przez jej młodszego syna- Lucę Dotti. Myślę, że będzie to bardzo emocjonalna książka i że zaskoczy mnie jakimiś jeszcze nieznanymi mi faktami o Audrey, o której książek przeczytałam już sporo. Czy wspominałam, że ją uwielbiam? :)
Źródło okładki: http://www.wydawnictwoliterackie.pl/

A jakich książek Wy nie możecie się doczekać?

1 komentarz: